Alla inlägg under oktober 2010

Av Erika Berglund - 29 oktober 2010 19:09

Jaha ja. det var visst ett tag sen som jag skrev nu! Men men... Jag har väl bara inte hunnit med. Dagarna rullar ju på som vanligt. Hockeyn, gud så kul de är att vara tillbaka där. Även om jag är stel över allt men men de går iaf sakta med säkert framåt.   


Nu ville jag bara önska alla en trevlig halloween!     




Av Erika Berglund - 14 oktober 2010 12:03

Jaha ja. I måndags så blev jag 23. Ett helt år äldre.   Tiden bara rusar i väg. 


Jag har ju haft ett uppehåll ifrån hockeyn nu en månad. Men jag har tagit mig i kragen och ska komma tillbaka igen. Jag kan inte sitta hemma och stirra i väggen jag måste göra något roligt också. Och hockey är kul. Jag kommer inte att spela så mycket matcher i år eftersom att jag jobbar som jag gör.


Nu ska jag ta och fixa klart maten. Så att vi kan äta när Robin kommer hem. Och så jag kan åka till jobbet sen. 


/  Erika 

Av Erika Berglund - 1 oktober 2010 11:17

Vad tiden går fort. Idag är den vecka sen vi begravde Leif (min svärfar). Jag vet inte jag tror inte att jag har accepterat de än men de kommer väl att ta tid attläka alla sår. Det är åndå Robin som har de jobbigast för de är han som har förlorat sin pappa. Även om dom inte hade så bra kontakt. Så var de ju iaf has pappa. Och man vet ju själv hur man vill ha det. Mamma och pappa ska bara finnas där. Även om man inte pratar med dom varje dag...


Bergravningen var fin. Men de var jobbigt. Men de är skönt att de är "över" nu. Vi behöver inte gå och oroa oss för den där jobbiga dagen.


Igår nät jag kom hem ifrån jobbet så hade vi fått ett minnesalbum ifrån begravningen.



"The Show most go on" - som min underbara Mormor brukar säga!


Nu ska jag ta och börja fundra på lunchen som vi ska äta idag, och som jag ska ha med mig till jobbet.



Ha en trevlig Fredag alla!


/ Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards