Alla inlägg under april 2011

Av Erika Berglund - 21 april 2011 17:08

Japp nu är det vår! Så härligt om man inte var pollenallergisk. Men det är sjukt skönt iaf med värmen som kommer! 


Nu har vi börjat att släppa ut Hugo också som har vart innekatt i hela sitt liv typ! Men vad skader det honom?? Han kom iaf in med en ödla idag som han la ifrån sig på golvet!     Så just nu känner jag bara ett visst äckel när jag ser honom. Men men vad ska jag väl göra när han får vara ute! 


Nehe nu ska jag gå ut och sätta lite påsk fjädrar i våran syrenhäck! 


Så glad påsk alla!  


Puss på er


/Erika 

Av Erika Berglund - 13 april 2011 10:55

Ja visst sånt håller jag på med ska skicka vi alla papper idag. Sen hopps jag att allt funkar som det ska och får eftersändning från och med på fredag. För det skulle ju vara så jag slipper åka in till lägenheten varje dag för att hämta posten! men men de återstår att se då. 


Idag så ska jag mest plocka här hemma och ta de lugnt. Emelie och Emil kommer hit på eftermiddan en sväng men annars så ska jag mest tvätta och ta de lugnt...   


Nehe undra om jag ska ta och peta i mig lite frukost nu då!


Ha en bra dag alla.


Pusshej  


Av Erika Berglund - 12 april 2011 12:12

Ja vad konstigt det känns? Men jag går runt med en räffsa och räffsar ihop ute på gården och njuter av fågelsong och lugnet! Har jag fått gröna fingrar nu?? Haha det kunde jag inte tro om mig själv för två veckor sen att jag skulle göra!   Men de känns jätte bra just nu! 


Jag har en så länge inte kännt att jag måste åka här ifrån. Utan jag känner att det för första gången på 1½ år som jag trivs hemma. Och det är guld värt!


Min inne katt håller på att bil ute katt också. Han var nyss med ute och nosa på allt och han till och med ut i dungen på ena sidan om huset!   


Just nu så känns livet iaf  underbart nu!


Nej nu ska jag nog gå ut igen..

Ha en bra dag alla.


Puss på er!    

Av Erika Berglund - 10 april 2011 20:46

Söndag idag då. skulle ha jobbat natt hela helgen men jag gick hem tidigare i fredags natt med feber och ont i halsen. 

Antaglingen så har jag dragit på mig en förkylning eftersom att jag har stressat ganska mkt nu på slutet. Eftersom att vi flyttat ut till huset nu!   Vilken omställning det har varit. Men de känns jätte bra så här långt iaf. men det är ju fortfarande en hel del att packa upp. Men det ska jag försöka att ta hand om så mkt som möljligt under veckan som kommer nu eftersom att jag är långledig då!   


Nä men då så nu vet ni iaf. Att vi bor i hus!

Nu ska jag fixa de sista innan de är dax för 8 timmars natt jobb.


Trevlig Söndag!


Puss hej 

Av Erika Berglund - 3 april 2011 17:18

Ja då var snart denna långledighet över då! Imorn ska vara på jobbet till kl 06.00 Har nog hunnit med en del saker i veckan som gått. Jag tvättade i torsdags och polckade ihop hel massa saker i fredags så packade vi ännu mer (men det tar ju aldrig slut på saker)... 


Det var ju tänkt att vi skulle köra en del ut av det stora idag men vi kommer nog att göra det imorn ist. Vi har ju plockat hela förmiddan hemma och Robin har vart ut till huset med ett lass och nu håller han på med pannan där ute den började ju krångla igår. Men men det går nog bra. 


Imorn ska jag för övrigt ner till Avesta efter jobbet och sola en sväng. Jag tror att det hjälper rätt så bra mot mina exem med den där "solen" och de är ju skönt om det hjälper för då vet man ju att om det kommer tillbaka då  kan man ju börja med det igen! 


Nää, men ska ta och fortsätta att riva runt här hemma då! 


Puss på er alla! 

Av Erika Berglund - 3 april 2011 08:52

Nu är det inte långt kvar! Idag så börjar vi att flytta lite större möbler och för hoppningsvis så bor vi i huset under veckan eller iaf till nästa helg. 


Igår var vi till IKEA och handladde lite nya möbler... Det känns ju lite udda och komma hem och inte ha en pinal ifrån med sig in här. Men men varför ska vi släpa gerejerna fram och tillbaka för?? 

Nehe nu har Robin åka ska hämta vagnen jag ska nog ta och röja runt lite i köket tömma ett skåp till tror jag..   


 Ha en bra söndag alla! 


Puss på er   

Av Erika Berglund - 1 april 2011 14:19

Jaha fredag idag då! Har packat en hel del idag. går så rev vi ut garderoben. men idag så har jag börjat att plocka i köket.. fy vad grejer vi har..   

I onsdag så fixade vi en tvättmaskin som vi körde ut till huset! Och i går så körde vi ut lite kartonger. Vi ska nog köra ut lite mera saker idag om Robin inte måste jobba över..


Men imorn så ska vi till IKEA och köpa lite mera saker till Huset! hihi vad kul det ska bli jag längtar.  

 Så just nu så lever vi i ett mublerat kaos (bland en massa kartonger och säckar) Men men det ska iaf bli jätte kul att få komma till något helt nytt!  


 


Nehe nu ska jag äta lite mat och se om min kära sambo kommer hem vi 15 tiden eller om jag blir ensam ikväll..


Ha en bra fredag alla 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards