Alla inlägg under december 2010

Av Erika Berglund - 23 december 2010 11:59

Jaha idag är det dan före doppare dan! Imorn är de julafton.    Jag vet inte jag vill inte fira jul i år. Eller jo men jag vill inte åka till Skogsbo. Efter allt som har varit så känns de inge bra. 

Men vi får väl se hur det känns imorn... 

Jag ska ju iaf jobba natt imorn, och resten av hela julhelgen! Så jag vet vad jag ska göra hela nätterna....  


Men men det jag mest är irriterad över just nu är att de är en person som nu i någon månads tid har tagit min p-plats så fort jag inte har vart hemma. Jag vet inte om han inte fattar att jag bor här. Det gör jag! Men men... 


Nu är det jul och man ska vara snäll men jag hatar folk som inte fattar ett dugg! 


Så god jul på alla!   

Av Erika Berglund - 14 december 2010 17:24

Jaa, så är det! Det känns som det håller på att vända nu efter allt som har varit den mörka höst. Robin ska byta jobb. Han börjar i januari på sitt nya jobb. 

Och idag så var vi till banken och pratade med dom om våran fram tid! Hihi jag hoppas att de blir som vi vill! För nu är jag så less på att bo här. Huset vi har hittat är så mysigt och de känns som att de skulle vara de rätta!   


Det känns som att de går åt rätt håll nu! 


Känslorna som jag har just nu är väldigt bra men de är bara att vänta och se.... 


Känns som att natten kommer gå fort i natt. 


Kram på er alla där ute!   

/ Erika 

Av Erika Berglund - 10 december 2010 11:48

Snart är det Jul igen! Yes vad kul. Jag ska jobba natt hela julhelgen. Men men, jag hinner ju iaf fira lite jul innan de är dax för jobbet. 


Nu på söndag är det redan 3 advent hallå hur fort går tiden egentligen?? Men men de är bara att trumma på i samma takt som man gör nu så är det snart sommar och semester och dax för dragrace igen! Jag längtar faktiskt efter de nu.. Längtar efter alla underbara vänner som man har lärt känna under dessa år som jag har fått äran att vara med.


 Nehe nu är de snart dags för att äta innan de är dax för eftermiddag 1 av 3 på jobbet. 


Ha en bra fredag alla...


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards