Alla inlägg under december 2011

Av Erika Berglund - 31 december 2011 13:07

Åker till jobbet snart för att jobba åets sista dag. 


Önskar alla ett gott nytt år. 


Vi här hemma önskar att det blir ett mkt bättre år än vad detta slutade iaf! 

Men ha nu en trevlig dag och kväll alla! 




/Erika

Av Erika Berglund - 30 december 2011 23:29

Hihi nu kommer det lite bilder ifrån garaget! 


     



Här är dom!   

Av Erika Berglund - 29 december 2011 16:02

Idag ska Elias och hans hockey lag spela final i sin hemma Cup. Mamma kommer snart och hämtar mig. 


Jag har funderat på om man skulle ha skrivit en sammanfattning av det gångna året. Vi har ju varit med om en hela del detta år. Men vi får se. Jag kanske får ork till att göra det senare. 


Nu är det bara 11 skift kvar innna jag går hem ifrån jobbet. Det känns okej att gå hemma med fullt betalt. Men samtidigt så kommer nog att mina dagar bli väääligt långa. 

Vad ska jag sen då? Vad vill jag göra?? Ingen aning. Så det kan ju kanske vara bra att få lite betänkte tid. Men de får ju inte vara förlänge de heller... 


Nehe nu ska jag till och peta i mig några mackor innan vi ska på Hockey igen! 

Ha en bra Torsdag! 


/ Erika

Av Erika Berglund - 28 december 2011 15:54

Idag fyller världens bästa lillebror år! Hela 14 år grattis! 








Hoppas att du får en kanon dag i ishallen idag! 


/ Erika 

Av Erika Berglund - 27 december 2011 10:08

Idag är det mina  sista lediga dag, har haft en underbar julhelg med massa mys och en massa mat. Idag blir det till att titta på Hockey brorsan har cup...   




Hehe visst är han tuff min lillebror!


Nej nu ska jag titta på. På rymmen med Pippi Långstrump.


Ha en trevlig tisdag och god fortsättning på er alla.


/ Erika 

Av Erika Berglund - 23 december 2011 15:46

Äntligen är vi klara och bara kan njuta av Julen. Synd bara på vädret... Men det kan jag inte göra något åt. 

I år ska vi ha gran för fösta gången på vårat snart 5 åriga förhållande! Här kommer en bild på den. Just ja gardiner har kommit upp i fönstret också!    



 



Ha en tevlig Helg alla och njut på bara!


Kram

/ Erika 

Av Erika Berglund - 19 december 2011 12:45

18 skift har jag kvar att jobba nu. Ska snart i väg och göra ett till. Snart är det jul. Ska bli så jäkla skönt att vara ledig under helgen! Och bara vara med min familj. Dom har för övrigt varit till ett stort stöd under den gångna veckan. Jag vet inte hur jag skulle tacka dom för det. Men mamma pappa och min älska lillebror och så min älskade sambo så klart. 


Min mormor var förbi här ifredags och lämnade ett litet paket och jag fick en liten ängel




Den har jag på mig så ofta jag kan. 


Nej nu ska jag åka till jobbet

ha det bra alla! 


/ Erika 

Av Erika Berglund - 16 december 2011 16:40

Jaha idag var man tillbaka på jobbet igen efter lite ledigt. Och det första man fick göra vara att skriva på uppsägningen. Jag går hem den 15 januari men som tur är att jag har lön fram till 20 april iaf.. 

Menmen så kan det vara.. 

Om det är någon som vet att det finns jobb att söka så säg gärna till.. Men jag behöver inte för ens i april/maj men ni kan väl höra av er iaf. Jag har lite leta jobb torka just nu. 


Ha en trevlig fredag alla!

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards