Alla inlägg under mars 2011

Av Erika Berglund - 28 mars 2011 15:24

Jaha då var det måndag igen och solen lyser ut! Snart är man långledig igen! Och då det mest packa, packa och packa igen och sen en sväng till IKEA för att inhandla en massa roliga saker för eventuellt så blir det att börja flytta lite saker till huset till helgen!   Ni anar inte vad jag längtar. 


På jobbet så snurrar allt på som vanlig. Jag var på min första skyddsrond som skyddsombud igår. Jag lär mig mer och mer saker för varje dag. Jag fikx även höra att jag hade gått frammåt på jobbet och blivit mer aktiv nere vid maskinen! Sånt är alltid kul att höra.


Men just nu så känner jag mest slö och trött ikroppen, jag var till chiropraktorn idag och fick min rygg fixad, så nu hoppas jag att jag blir lite piggare igen och inte har så ont. 


Nej nu ska jag ta en till kopp kaffe med min kära sambo som kommer hem ifrån jobbet när som helst.


Ha en bra måndag alla! 

Kram på er!


/Erika

Av Erika Berglund - 21 mars 2011 13:36

Jaha idag är det nästan 10grader var ute! Våren är tillbax.   och snart går flyttlasset också.   

Hm idag så händer inte mkt har vart till Avesta och solat en sväng på förmiddagen. Just nu så gör jag inte så mkt. ska äta lite "lunch" (jag vet den blir sen). sen ska jag fortsätta att ta hand om tvätten.


Ikväll så ska jag till Husby och spela fotboll igen.    Får se hur bra det går efter min vrupa på hästen igår. haha jag blåsalgen på knät och på höger lillfinger konge.. men men så kan de gå när inte är berädd på att hästen vart rödd för snöras ifrån taket.


Har en lite fråga till er som läser!

Hur gör man med en svärmor som inte ringer och frågar om vi är hemma, utan bara kommer hit och kliver in och förväntar sig att vi ska ha tid med henne.

Robin sa faktisgt till henne igår att hin måste ringa, men då blev hon bara sur och åkte hem igen.

Så min fråga till er är. Hur ska vi göra för att få henne att förstå??


Jo just det för några veckor sen så gick jag en "so-kurs" med jobbet. Så nu är jag skyddsombud. Hihi får se hur det går. Det var iaf jätte intresannt just när det gäller säkerhet.


Jaha nej ska man ta och äta nu då!

Ha en bra måndag alla!

/Erika 

Av Erika Berglund - 19 mars 2011 15:51

Jaha ja. Skulle bara kolla om det funkar med mobilen...

Av Erika Berglund - 14 mars 2011 12:00

Ja visst! Äntligen har den underbara förkylning också nått mig! Neeej jag vill inte. Låg i feber hela helgen. Kul när jag skulle jobba förmiddag men det var bara att ligga hemma och tycka synd om mig själv!


Men idag så känner jag mig piggare. Har varit ner till Avesta och "solat" jag hoppas att de blir bättre när behandligen är klar. För jag orkar inte ha exem jämt. Men som dom har sagt så kommer jag att ha det resten av livet. 


Om en ånad så smäller det! Då flyttar vi till hus!   Det ska bli så jäkla skönt att slippa den här jävla lägenheten. Sååå jag vill at det ska bli mera vår nu så vi får flytta! Det finns inte ord för hur mkt jag längtar. 


Jaha men då så har jag fått md allt som jag ville skriva om idag då!? Jag tror det iaf. 


Hoppas alla får en trevlig måndag. sjävl ska jag jobba eftermiddag sen är det 2 kursdagar framför mig. snälla fråga mig inta vad det är kusr för det vet jag inte själv ens en gång. 


Ja trevlig måndag då! 


snoriga pussar och kramar på er! / Erika 

Av Erika Berglund - 8 mars 2011 14:26

Ja men nu var det längesen igen förlåt för det! 

Ni har inte  missat så mkt iaf. Jag har mest jobbat. Jo just ja jag har börjat att rida lite smått igen efter ett uppehåll på så där 10 år. Men det är ju jätte kul!   


Jo i lördags kväll när jag var på jobbet så ringde Robin då hade datorn krachat igen. Så i söndags när jag vaknade så var upp till borlänge och köpte en ny datorn. Så nu ska den här väl hålla iaf. 


Nehe nu ska jag ta och bara njuta av att vara ledig hela veckan. 


Det börjar att bli vår, för när jag kommer hem ifrån jobbet på mornarna efter att jag har jobbat natt då har jag hört fågel kvitter! Våren är på väg!   


Ha en bra tisdag nu!


Kram


Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards