Alla inlägg under februari 2011

Av Erika Berglund - 16 februari 2011 21:40

Jaha ja då har snart denna Onsdag också passerat. Och jag känner mig rätt så kladdig på hela kroppen. Men de kan ju vara för att jag har 4 olika salvor på mig just nu! Men men de ska ju blir bra hoppas jag! 








  

Vad är det som gör att jag fullkomligt älskar dessa filmer det vet jag inte, men jag sitter som nitad varje gång vi tittar på dom... 



Nej imorn är det förmiddag igen som gäller så jag måste hoppa i säng nu! 


Sov gott alla 


Kram 

/ Erika

Av Erika Berglund - 15 februari 2011 19:33

Oj jag måste bli bättre på att skriva men jag vet inte vad jag ska hitta på längre det känns som att de inte finns något att skria om. Det ända jag är att jobba känns det som iaf! 

Eller ja nu har jag ju vart långledig men jag börjar om igen imorn. Det ska bli rätt så skönt att de blir vardag igen. 

Den här ledigheten kunde ju ha börjat bättre. jag vart ju ute låst. Jag hade inga hem nyklar med... Men men jag kom in iaf. Sen så var jag med Sofia och Nathalie till stallet och red på mirre. ja du jag undrar hur länge sedan de är jag satt på en häst rygg senast!? Men de var iaf jätte kul. 


Sen i lördags var jag med på möhippa eller jag var iaf med på den första delen av den. I söndags så var vi hem till mamma och pappa på dagen sen var vi ut till Lycka på kalas. Och igår så gjorde jag inte så mkt var ut till Lycka en sväng igen sen var vi på en och en halv och åt mat med en massa trevliga människor. Idag så har varit till Falun och fått ut 4 nya salvor och krämer och nya allergitabletter. Så nu hoppas jag att de blir bättre igen. 


Nehe de var väl min ledighet i korthet. Nu ska jag plocka upp den sista tvätten som är kvar. 


Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.... 

Av Erika Berglund - 2 februari 2011 20:36

Ja, inte har det hänt så mkt eller. 

Långledig är jag så idag har jag inte gjort så mkt mer än att jag har tvättat en massa kläder. 


Igår var jag hem till Malin och Johan och åt lite frukost innan de jag var tvungen att åka hem igen för att städa lägenheten, eftersom att de skulle komma folk och titta! 


Jag vet inte hur många ut av er som har sett det. Men vi ska iaf flytta nu. Det är bestämt till i mitten av april. Vi har köpt ett hus i Olshyttan. 


Jag ska försöka att bli lite bättre på att skriva men jag kan inte lova något! 

Men ha en bra onsdags kväll (det lilla som är kvar).


Kram

/Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards