Alla inlägg under september 2010

Av Erika Berglund - 23 september 2010 18:57

Idag är jag bara så trött... Jag jobbade ju i natt. Men jag var inte hemma och fick lägga mig förens klockan var typ 9 i morse... Jag sov iaf i 7 timmar och snart ska jag ju ut igen och göra sista natten!

Men jag ska fråga om jag får gå tidigare eftersom att vi ska på begravning imon... Så jag måste få sova ganska bra innan jag ska i väg på den. Eftersom att de kommer att vara en jobbig begravning så skulle de ju vara skönt att vara hyfsat pigg iaf... Men men.


Nu ska jag lägga mig soffan och vänta på att Robin kommer hem...


Sen ska jag åka och jobba...


Ha en bra Torsdags kväll alla!


/ Erika

Av Erika Berglund - 20 september 2010 09:22

Mitt i all val besvikelse!

Så har jag något Roligare att berätta. Robin var ju kvar nere i Eskilstuna under går dagen.

Och de belv ett nytt personbästa för honom. 10.60  åkte han igår   . Men nu är det något fel som är trasigt på bilen. Men nu är ju säsongen över för oss. Så nu kan vi börjar att fundare ut hur vi vill att säsongen 2011 ska se ut.


Tack alla som följt oss i Team CowHill under säsongen 2010!


 


   



   



   


 



Ville av sluta med lite bilder ifrån säsongen! 


Hoppas att alla raceglada männsikor får en trevlig höst och vinter i era garage! 




Kram på er alla!


/ Erika Team CowHill Racing 

Av Erika Berglund - 18 september 2010 21:15

Ja så är det! Jag är hemma men Robin har återvänt ner till Kjula. För att köra igen imon.

Vi får hur bra de går när inte jag är med. Jag var med när dom låttade körårdningen innan han körde hem mig tidigare ikväll.

Jag kommer att hålla mina tummar och tår hela dagen imon på jobbet...   


Idag var det psykisgt jobbigt att vara borta hela dagen. Eftersom att de regande konstant ifrån typ 10.15 i förmiddags tills de att vi åkte hem vid 17.30 tiden. Ja jo de var ju visserligen typ ett uppehåll på en timme men sen kom hela sydafolden igen. Men så är det. Tålamod är det dragracings teamen bästa vän. Är det något som vi är bra på så är det att vänta. Men tyvärr så räckte de inte idag...   


Men jag hoppas att jag kankse kan åka ner en sväng imon efter jobbet om jag hinner. Men vi får se!


Här är han min stora Kärlek i livet! Han betyder mest i mitt liv!

Bilden är tagen i April och de var första uppstart. Nu är säsongen slut för våran del efter morgon dagen!


Vad fort de går.  



Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan de blir kväller här ska ju g upp vid kl 5 imon bitti för att åka och jobba.


Hoppas att alla får en forsatt trevlig kväll.


/ Erika

Av Erika Berglund - 18 september 2010 13:59

Fy fan vad jag hatar regn.. Och imon ska de bli väder och då ska jag jobba igen.. :'( jag blir så ledsen.. Men jag kan inte vara ledig.. Men just nu så känns det jätte tungt.. Men men om de är någon som kan så får ni jätte gärna hjälpa robin imon. För han kan inte göra allt själv! Hör av er i så fall. Antingen till mig eller till robin.. / Erika

Av Erika Berglund - 18 september 2010 08:47

Sitter i tältet och ska äta frukost nu. Bacon och ägg blir det idag. :-) väntar bara på att robin ska komma tillbaka ifrån besiktningen.. Om 10 minuter är de förar möte. Sen hoppas jag att vi rullar igång här! :-) Jag skriver sen igen om hur det går! / Erika

Av Erika Berglund - 17 september 2010 20:43

Nu sitter vi i depån och har lastat av bilen. Vi har även hittat fram till Åke och Lisa. Där vi ska sova i natt. Mat i magen har vi också fått! Nu ska vi bara ta det lugnt och dricka lite öl.. :-) vi hörs imon.. / Erika

Av Erika Berglund - 17 september 2010 15:45

Snaart så! Ska bara vänta in att Gubben kommer hem så ska vi väl nästan vara på väg ner mot Kjula och säsongsavslutningen för oss i Team CowHill Racing säsongen 2010.


Vi hoppas att de går bra i helgen. Tyvär så tar jag ingen dator med mig då de bara är en, endagars tävling för vår del.

Me jag lovar att jag ska uppdater så fort jag får tid när jag kommer hem igen!


Hoppas att alla får en trevlig fredagskväll! Om ni får en stund över så kan ni ju så dansa soldansen och hålla tummarna för att vi får åka så mkt som möjligt imon!     


/ Erika

Av Erika Berglund - 16 september 2010 17:27

Jaa så är det. För i morgon bitti så ringer klocken 04.50 och då är det bara att gå upp!   Men vad gör man inte för pengar...


Idag har jag iaf varit väldigt duktig jag har satt upp höst gardinerna i hela lägenheten. Hihi nu lät det som att vi hade en jätte stor längenhet! Men de har vi inte.


Robin var i väg och pratade med en psykolog idag, han tycker att de funkar bra. Nu ska skulle han få en ny tid fast här i stan så slipper han åka i väg till Avesta hela tiden.

Jag har ju gått här i stan och tyker att dom är kanon här.


Nu sitter jag och väntar på att han ska ringa och säga att han är klar med Corsan så jag kan komma och hämta honom. Han har ju lastat så att de är klart inför imon när vi åker.

Vi måste ner en sväng till, till Avesta idag för att Robin ska låna Dennis kläder nu under helgen. Dom skulle tydligen vara hårda där nere på vad man får åka i och inte åka i. Men lånar vi Dennis overall så är vi ju på den säkra sidan.   


De ska bli så sjukt kul att komma i väg i helgenHoppas att vi får ett värdigt avslut på säsongen nu bara!   


Han en fortsatt bra torsdags kväll!


// Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards