Alla inlägg under mars 2012

Av Erika Berglund - 29 mars 2012 18:23

Ja veckorna rullar på har redan hållt på med prenet i 1 månad. wow är det så länge.. Hehe jag känner ju skillnad. Det händer grejer. Imorn ska jag vägas igen. Hoppas att vågen visar på minus igen! 


I söndags så kom mina älsakde vänner Fia och Steffy hem ifrån USA. Och igår fick jag min present! Jag fick en Elmo. Inte riktigt en sådan jag ville ha. Men det gör inget. För den här är så söt att jag nästa dör när jag kollar på honom!  




Visst är han söt!?


En helt annan sak. Klockan är 18.30 och det är ljust ute.. Skönt men det märks att vi närmar oss Aril. För idag har det växlat mellan mulet sol och regn på eftermiddan...

Men det gör inget. För nu är våren hääär!


Ha en bra Torsdag alla!

/ Erika    

Av Erika Berglund - 23 mars 2012 08:55

Idag är det Fredag! Vilket är väldigt skönt. Strax ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Måste hinna äta lunch innan jag hämta lillebror Elias vid skolan när han slutat. För att sen styra bilen mot köping och titta på lite hockey. Sen ska jag/ vi hem till underbara Åke och Lisa. Det ska bli otroligt kul att träffas igen. 

Den här helgen kommer att bli helt otriligt rolig. 




Så ha en trevlig helg alla!


/ Erika   

Av Erika Berglund - 22 mars 2012 14:21

Ja, jag vet jag erkänner jag inte följt Leksand lika somjag gjort förr om årena. Men idag så kom ett otroligt sug över att åka upp Leksand och förhoppningsvis se när dom plockar hem 3 väldigt viktiga poäng! 


Så ikväll blir de nog att sitta och stirra på radion och bara hoppas! 




/ Erika     

Av Erika Berglund - 21 mars 2012 11:12

Japp, nu var papperna inskickade så nu är det bara att vänta på svar... Så nu är det bara att hålla tummarna och vänta på att det ska bli den 12 maj så att man snart får svar!


Jag hoppas att de jag börjar plugga igen till hösten. Ja jag blir förvånad själv när jag hör mig själv säga det.. Men jag hoppas på det!



   


Ha en bra onsdag alla! 


/ Erika 

Av Erika Berglund - 20 mars 2012 17:55

Trött i kroppen like hell.... Nu vill jag blir frisk så jag kan börja träna igen. Har inte tränat sen i torsdags nu börjar jag bli jävligt rastlös att bara gå här hemma..

Hoppas att den här skiten bryter ut helt och hållet nu, så att jag blir helt frisk igen!




En helt annan sak. Idag när jag kom hem ifrån Avesta så stod det en rolig sak på ute på trappen. Vårat kolfilter (heter det så???) har kommit så nu får vi rent och gott vatten i hela huset!      


Jaja men ha en trevlig tisdag kväll alla!


/ Erika  

Av Erika Berglund - 18 mars 2012 09:51

Idag är det söndag och slödag. Ont i halsen och trött i kroppen.. Vill inte vara förkyld nå mer nu. Det är liksom 3 gången på ja 2-3 månader bara.. Jag har inte tid med här... 


Nu tycker jag att de ska vara våran tur snart igen. Men de är väl bara som vanligt att vänta och se glad ut. Men de kanske är bra om väntar tills nästa år ist, Eftersom att de är väldlligt många nu som klarar av det här i år... 


Ja men ha en bra söndag alla..


/Erika 

Av Erika Berglund - 13 mars 2012 19:07

Ja Tisdag är det visst idag. 


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. För det har inte hänt så mkt. Jag tränar och äter efter mina direktiv och det går bra.. Ser fram emot BIA mätningen på freda får se vad som har hänt.. Så det är väl bara att tagga på! 


Jo jag gjorde en tränings och matdagbok för ett tag sen  och så hör ser bilden ut på den.. 





Japp ha en bra kväll nu då!


/ Erika 

Av Erika Berglund - 8 mars 2012 08:29

Idag gav jag mig själv träningsledigt. Har tränat 7 dagar i streck nu så jag måste vila krooppen idag så jag orkar köra på igen imorn tänkte jag. 


Idag är det en så där "jobbmessa" ute i Långshyttan som jag ska gå på. Ja, jag ska ta med Evelina också även om hon flyttar så kan hon följa med och hålla mig sällskap!

Får se vad som händer efter det. 


Idag mår jag lite bättre, det är inte lika tungt idag som jag tyckte de var igår. Så idag ska jag försöka att lite skaer gjort här hemma när jag kommer hem ifrån Långhyttan. 



Nehe nu ska jag ta och kolla på lite tv innan de är dax att göra mig klar och fara ut på den dära messan! 


Ha en bra dag alla!


/Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards