Alla inlägg under maj 2011

Av Erika Berglund - 31 maj 2011 20:52

Ja men vilken jävla skit kväll det blev! 

Dagen började bra iaf med ett strålande väder. Har pysslat lite här hemma handlat lite mat och så. 

På eftermiddan när Robin kom hem ifrån jobbet så åkte vi upp till Borlänge och handlade lite saker. Ska ju så smått börja med renoveringen. 

Jaja men när vi är där upp uppe så börjar det att regna iaf. och när vi åker hem där ifrån så åskar det också. Bara för att de åskar där uppe i Borlänge så beövde de ju inte göra det här hemma. Meen så jävla feeel! 

När vi åker igenom vikbyn i detta hellregn som var ute. Så ser väsrta feting blixten slå rätt ner i backen. Så nu har vi ingen tv, hemtele, eller internet. Modemet är sten dött. Lika som digitalboxen. Sen är det ju också alltid lika kul att prata med dom på telia. Men men ska ringa till som igen imorn. 

Och så nu när Robin var ner i källaren så såg han att de var vatten på golvet! Kul att de regnar in också. Men de var inte så farligt tror jag. 

Jo en ska till också. Ena katten är ju dålig nu också han ska ju till vetrinären på fredag. Känns som att vi har flytt just nu. Erller inte! 


Hoppas att dagen imorn blir bättre! 


Hejhopp!

/Erika

Av Erika Berglund - 27 maj 2011 21:17

Långledig nu! Skönt att vara de igen! Imorn är det Bruketsdag som gäller för mig. Robin håller på med Corsan. Hoppas att de går framåt där. Han håller på att dra lite ny el och fixar med den. Till helgen alltså imorn och på söndag är det tävling i Orsa. Men vi ska inte vara med. Tråkigt nog men men vi sattsar på att bilen är klar till midsommar ist.



Hör kommer det lite  bilder ifrån garaget!


 


  


 


 

Hoppas alla ni som är i Orsa och ska tävla får en kanon helg, med bra väder och inga regeländringar som ska förstöra! 


Trevlig Fredag alla ni andra också! 


Kram 

Erika och Team CowHill 

Av Erika Berglund - 24 maj 2011 11:30

Ja idag är det tisdag och ska snart göra lite mat så kan äta innan de är dax att åka till jobbet. 

Igår så hade vi opertörsunderhåll i 4 timmar. Yes vad kul de var eller inte. Men de måste ju göras...

Idag ska jobba själv i maskinen i 3 timmar. Men de ska nog bra, jag får säkert hålla på ett haspelbyte jag kan nästan svära på det.. Men de  är ju bara att bita ihop och göra så mkt jag kan.  


Nää, nu är det nog dax att göra mat.


Ha en bra tisdag alla!   

Av Erika Berglund - 22 maj 2011 15:33

Skönt nu är förmiddagarna över för denna gången. Nu är det bara 4 skift tills vi är långlediga igen! 


Idag händer de inte mkt här hemma, jag ska bara koppla av känner att jag är rätt så trött i kroppen. Sov inte så bra i natt. Eftersom att jag försov mig igår så ville jag inte göra det igen idag så jag låg mest och kollade på klockan för att denna skulle ringa. 

Så jag ska nog vila en stund. 


Nej men ha en bra söndag alla! 


Pusshej!  

Av Erika Berglund - 21 maj 2011 15:29

Jaha ja, då har man fixat lite här då. Hihi tyckte att de vart ganska så bra. 


Nu har vi bott här i huset 1½ månad eller något sånt. Och vi trivs jätte bra.


Ihelgen händer de inte så mkt jobbar förmiddag. Nu är det bara en förmiddag kvar. Skönt ska det bli. Imorse så lyckades jag att försova mig också, det var nog första gången.


Det händer inte så mkt annars eller jo Robin håller på för fullt med Corsan så att vi ska kunna komma i väg till Midsommar.

Annars så rullar dagarna på för fullt. Jobba träna lite fotboll och pyssla här hemma.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen kankse de är da att göra lite mat!


Ha en bra lördag alla!

  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards