Alla inlägg under augusti 2011

Av Erika Berglund - 25 augusti 2011 12:40

Jaha jag vet inte om det är så mkt som har hänt igentligen. Robin är väl i full gång med att jobba i graget. Han säger att han gör framsteg typ hela tiden och de är ju posetivt att han gör det.


Eftersom att renoveringen är så gott som klar nu tycker jag att han gör rätt som bedriver mkt tid i garget.

Om några veckor eller ja rättare sagt om två så ska vi inhandla möbler till tv och matrummet!  


Nehe jag ska ta och packa ihop för att göra mig klar så jag kan åka till jobbet..


Ha det så bra nu!


/ Erika 

Av Erika Berglund - 15 augusti 2011 20:08

JES! Nu är "renoveringen" så gott som klar det ska upp tak och golv lister men dom håller jag på och målar. 


Nu har iaf växellådan kommit hem och Robin har börjat att fixa nere i garaget. Här kommer lite biler. 


     


Nu är det snart dax att fara till jobbet... Men ha en bra kväll alla! 

/ Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards