Alla inlägg under november 2011

Av Erika Berglund - 20 november 2011 20:44

Jaha det var ett tag sen jag skrev nu. Men jag har inte haft varken tid eller ork. 


Men nu känner jag att måste skrvia. Eller nej egentligen inte. Men vad f*n. 


Jag måste bara säga! Jag tycker inte om falska människor! Skulle bara tala om det. Eller folk som snackar. Kom till mig om ni vill veta.. 


Nej nu skiter jag i er alla som snackar! 


Nu ska ja kolla på Vem kan slå Fredrik och Filip.


/ Erika 

Av Erika Berglund - 2 november 2011 10:40

Jaha, idag är det den 2 november och dagarna och veckorna bara flyer fram snart är jul. Undra när man ska ta och börja planera inför den kommade julen. Men jag vet inte ens vart jag ska börja. Det ända jag vet är att vi ska vara hemma. Och dom som vill fira jul med oss får ta och komma hit jag tänkte inte åka någonstans. Det låter hårt jag vet. Men de är inget som jag bryr mig om.. Nu när vi äntligen har något eget så tänker vi bara vara hemma och mysa.


Idag står det 8 timmars eftermiddags jobb på schemat. Så jag ska snart ta och göra i ordning lite lunch och en matlåda.


Ha en bra alla!


/ Erika 

Av Erika Berglund - 1 november 2011 21:14

Mm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Mer än att Robin har vart och tittat på en racebuss i Tierp medans jag var hemma och fixade lite. Körde in lillebror och hans kompis till deras hockeyträning. 

Nu ska jag ta min lilla pluppsambo och gå och lägga mig! 


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards