Alla inlägg under juni 2012

Av Erika Berglund - 29 juni 2012 16:25

Ojoj, äver en månads sen jag skrev. Har väl inte hänt så mkt. Eller jo. 

Jag har varit i Spanien med Mormor, Elias (min lilllebror) och våran kusiner Anton och Lovisa. Det var helt underbart att vara där längtar tillbaka hur mkt som hellst.

Väl hemma så var de bara att vila ett par timmar innan de var dags att styra upp mot Orsa för första tävlingen för oss iår. Där gick de väl inte så där bra eller. Bilen ville inte alls vara med oss. Så de var färdig kärt redan på fredagen. Men eftersom att Åke och Lisa var där och körde så hjälpte vi till där. 





I tisdags när jag kom hem ifrån jobbet så låg de en trevlig överaskning i bervlådan. Jag fick besked om att jag kom in på utbildningen till hösten! Så i september så börjar jag att plugga igen.. 


Det är väl typ de som har hänt! 


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards