Alla inlägg den 9 september 2010

Av Erika Berglund - 9 september 2010 10:57

Jaha ja. Först allt som hände i Söndags, sen ska man bli tok förklyd också.    Menmen de är inte så mycket jag kan göra åt saken. Jag kommer ju iaf att jobba vi går ju av på måndag så jag får ju vila då. 


Det gick då iaf bra att jobba igår det var jätte skönt att vara tillbaka igen. Idag så åkte Robin till sitt jobb igen. Det behövde han, annars kommer han bara att sitta hemma och grubbla. 


Nu är de inte långt kvar. Vi hoppas att vi får våra nya däck till Corsan under nästa vecka. För på lördag ska vi åka till Kjula och avsluta säsongen där. Vi hoppas att de blir kanon väder.   

Att köpa nya slicks var det liksom inget tjafs om att vi inte skulle köpa nya eftersom att man ska åka ca 10-12 repor på ett par slicks och vi har åkt över 50 repor på dom vi har nu. 


Hoppas att alla får en bra Torsdag!


// Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards