Alla inlägg den 15 september 2010

Av Erika Berglund - 15 september 2010 14:07

Idag känns det lite böttre än sista när jag skerv. Jag är ju mitt uppe i långledigheten.   


Igår efter att Robin hade slutat så åkte vi upp till Borlänge. Vi behövde köpa en ny damsugare så de gjorde vi! Och sen så handlade vi lite smått och gott på Ica Maxi. Varför blir det jämt så dyrt när man handlar där?

Vi köpte lite nya blommor till hallen och vardagsrummet. Katterna fick ett nytt underlägg att ha sina matskålar på. Och så köpte vi ett nytt duschdrapperi. Sen vart de lite vanlig mat handling också.


Idag så har jag röjt upp i hallen. Och satt upp nya höst gardiner. Det vart väldigt bra tycker jag själv. Så jag väntar väl och ser vad Robin säger när han kommer hem.


Ikväll ska åka ner till Skogsbo och träffa han som har hand om bouppteckningen. Det känns väl så där. Både jag och Robin är ju orliga för hur det ska gå för Robins mamma. Men jag hoppas och tror att de ska gå bra! 


Jag har aldrig varit med om en jobbigare bortgång en den här. Så jag hoppas att de snart är över. Men sammtidigt så vet jag att de kommer att ta längre tid iaf.



Ha en bra Onsdag alla!


//Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards