Alla inlägg den 8 september 2010

Av Erika Berglund - 8 september 2010 12:54

Jag vet inte hur mycket mer jag orkar nu! jag vill bara att de ska bli så bra som de kan efter detta. Robin säger att han kommer vara en helt annan människa efter detta. Jag hoppas att de inte är något negativt med det. Men de tror jag inte.


Idag ska jag iaf gå till jobbet och se hur det funkar där. Jag kan jobba klart den här perioden eller om jag väljer att stannan hemma resten. Men jag ska prata med Jan-Olov nu när jag kommer till jobbet.

Jag kan inte sitta hemma och stirra i väggen heller. Men de är ju så satans jobbigt att få dagen till de normala igen. Eftersom att jag ser hur Robin mår.


Nej nu ska jag fixa det sista sen ska jag åka till jobbet.

Ha en bra dag alla


/ Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards