Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Erika Berglund - 7 juli 2010 11:37

Hmm!! Jag börjar att fundera vad är det som händer igentligen!? Just nu så känns det som  att alla klagar på precis allt när det gäller MSDR!

En ska är klar att vi kör cupen för att vi tycker att de är så grymt kul och att gemenskapen som finns där är HELT underbar!


Jag är inte helt insatt i vad folk klagar över just nu. Men jag tycker bara att de är tråkigt att läsa gästboken på MSDRS hemsida.

Det finns ingen som tävlar i den cupen som kan bli miljonär på detta. Varför ska man klaga på vart i bilen man sitter och kör. Eller vad folk har kläder på sig när dom kör.

Jag hoppas och tror att alla som tävlar vet vad som gäller för var och en. Tex vad man ska ha för kläder och så vidare.


Vi har koll på vad våran förare ska ha för kläder och hjälm...


Snälla kan vi inte tävla för att vi tycker att de är det ROLIGASTE som FINNS och sluta att hacka på varann..


Alla som i alla klubbar som jobbar idiellt för att få ihop tävlingarna ska ha en stor Kram!


Erika


// Team Cowhill Racing

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards