Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Erika Berglund - 20 oktober 2011 17:20

Ja den här dagen skulle jag bara vilja glömma. Eller kan man börja om dagen och allt är som vanligt??? Det känns just nu som ja lever i en drömvärld. Fattar inte att de är sant? 


Jag tror att klockan var starx efter 10 i förmiddags som vi fick en STOR käftsmäll på jobbet. 95 st är varslade 71 kollektiva och 24 st tjänstermän. Så nu känns de ju så lagomt kul att gå till jobbet imorn vad f*n ska jag göra där?? Känns ju bara trist och omotiverat att jobba. Men samtidigt så är det väl bara att bit ihop och söka nya jobb.


 


Men jag tycker är mest skrämmade är att jag drömmde om exakt detta i natt. Hur f*n kunde göra det? Kännde ja de på mig eller var det bara sluppen? 


En sak till hur blir det med racesäsongen? Vi ska förfan köpa racebuss? Det går inte NU!! 


Jaja de är inte så mycket att göra. Men nu startar iaf operation söka nytt jobb! 


Trevlig (så tevlig den kan bli) Torsdag 


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards