Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Erika Berglund - 8 maj 2012 22:06

Idag, så är jag på bättre humör. Idag ja en riktig bitter fitta. Jag svängde i humöret på en micro sekund. Jag kännde mig bitter och tyckte synd om mig själv. Det kanske inte märtes ut åt. Men de känndes så.


Idag har jag jobbat och ska så göra hela den här veckan och hela nästa! Det känns så sjukt bra. 

Men de bästa idag var nog iaf FOTBOLLEN! 

Axeln höll. Nästa steg är att skaffa mig nya tassar (målvaktshandskar), så jag verkligen leka apa, eftersom att de är nog de jag född till.. Haha....



 



Nu ska slappna av ett tag till sen ska jag sova. Jobbet kallar igen imorgon! 


Ha en fortsatt trevlig kväll! 


/ Erika 


Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards