Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Erika Berglund - 24 juli 2012 18:06

Hm, jag har nog aldrig varit så intressedad av hur jag ser ut egentligen. Men helt pötsligt så kan jag ju göra. När jag ser bilder på mig ifrån förra året, så är de enda som dyker upp i mitt huvud. Hur f*n såg jag ut. Den där knubbsälen är ett minne blått nu mera. 

Jag kan till och med ha jeans som sitter bra, de kunde jag inte förut. Jag kan titta mig spegeln utan att skämmas. Den där livsglädjen finns där igen! 


Utan att ljuga så ja, jag har fuskat nu ett tag. Men motivationen till att träna har inte funnits där den senaste veckan/veckorna. Men de kom fram igen efter dagens träning. Så nu blir de hårdkörning ett tag framåt. 


 


De var väl bara de jag ville säga för stunden. 


Ha de bra! 


/ Erika 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards