Alla inlägg den 9 november 2010

Av Erika Berglund - 9 november 2010 17:12

Ja nu var det jätte längesen jag skrev!

Men nu gör det igen. Jag jobbar och sliter. 

Jag ska göra sista natten nu i natt sen är jag långledig igen, och så skönt det ska bli. Imon kväll så är det lagfest på en och en halv kök och bar här inne stan. 


Men nu när jag tittar ut igenom fönstret så kommer de snö!   

  


Livet går väl vidare även om det går sakta. Robin mår ju inte alls bra än, men de kommer att ta ett tag!


Nu i lördags så var det ju Alla helgona och vi var ner till Folkärna och tände ljus på min svärfars grav, och på Robins två vänners gravar.

Det var jobbigt att komma ner och se hans namn på gravstenen. Jag har inte kommit över det än det känns inte verkligt än!


Men just nu så är de iaf ett litet ljus i mörkret för att de snöar!   


Ha en bra tisdag kväll nu!


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards