Alla inlägg den 22 november 2010

Av Erika Berglund - 22 november 2010 17:07

Jaha då har man jobbat 7 dagar igen då! Och nu så man långledig. Meeen då blir man så klart förkyls så att man typ inte orkar något alls.. Men men...

Jag har iaf 3 ½ dag kvar att bara njuta!  


Under ledigheten ska jag försöka att få något gjort. ska väl iaf försöka att få tag på ett par nya julgardiner till köket. Så jag kan julpyssla på söndag efter jobbet, för då är det redan första advent!    Nu är det inte långt kvar innan de är jul.

Och i år det första gången jag ska jobba under julhelgen. Vi har natthelg då.


Sen tänkte jag att Robin och jag ska hitta på något under mellandagarna. Vi behöver lite tid med varann nu efter allt som har varit.


NU sk jag åter gå till att bara njuta av ledigheten!   


karm på er!   

/ Erika  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards