Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Erika Berglund - 8 augusti 2010 15:56

Jaha då har han tävlat klart för denna helg då. Och tycker att de är så skönt för jag längtat efter honom så himla mycket!     


Hur gick de då??

Jo han kom 3-4 vet inte riktigt!   Hihi.. Så ni som läser och större koll får gärna berätta för mig på vilken plats han slutade.


Igår satt jag hela dagen kollade på live sändningen ifrån tävlingen, men idag blev de inte så mycket tittande. Jag är så himla trött efter nätterna nu! Och jag ska göra en till innan jag blir ledig! Det ska bli skönt att vara ledig i 4 dagar sen ska jag jobba 1 dag sen ledig 2 dagar igen.

För på fredageftermiddag åker vi till Söderhamn och ska tävla igen. Helsingen Open blir det då.


Nej nu ska jag äta lite mat!


Ha en bra Söndag!


/ Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards