Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Erika Berglund - 11 augusti 2010 10:32

Sitter i örebro nu har varit här sedan i måndags. Åkte ner hit efter att jag hade vaknat i måndags. jag hann knappt träffa Robin efter hans helg i Östersund. Han kom i söndags. Men då jobbade jag natt så jag fick sova med honom i ett par timmar i måndags bara sen åkte han och jobba och då åkte jag hit.

Men jag åker hem idag på eftermiddag någpn gång.


Men de var så otroligt skönt att få komma hem ifrån ett litet tag. Det har varit så mycket nu ett tag jobbigt på jobbet. Men nu så hioppas jag att de kommer att blir bra. eftersom att jag har fått fastjobb...   

 

Igår var ut till marieberg och IKEA och jag handla lite nytt hem... Hihi  det är alltid lika kul att gå på IKEA...

Idag ska vi upp på stan och jag ska handla en födelsedag till min älskade kusin Lukas som fyller år på lördag men då är jag ju inte här..  För då är jag är vi på tävling i Söderhamn...


Nu ligger vi total 4:a i cupen och han slutade på 3:de plats i Östersund... Så det är full fart frammåt på sista tävlingen i Vansbro..    Vi är jätte nöjda med denna säsong hitills. Han har dessutom åkt 10.85 på 402 meter. Och de är kanon.



Om jag har datoen med mig till Söderhamn så kommer de uppdateringar om hur dset går på Helsinge Open. Det är ju en fristående tävling. Robin har lite att göra denna innan den tävlingen. Och svärfar (min pappa) håller på att kålla igenom växellådan han fick knappt i 2.ans väexel i helgen. Men nu ås ökommer det de nog att gå fint...


Ha en bra Onsdag alla


// Erika

Team Cowhill

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards