Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Erika Berglund - 4 juli 2011 20:29

Ja nu var det tag sen igen men nu känner jag att jag måste skriva av mig. 


Imorn så har vi precis bott här 3 månader. Okej de känns helt underbart jag har nog aldrig haft det så här bra. Att vakna varje morgon och vet att det här är mitt/ vårat eget hem. Att vi får göra vad vi vill. Man behöver inte fråga någon om man får göra om. 

Men vi har redan bott här 3 månader och vart tog dom vägen där första månadena vägen?? Men det känns iaf helt underbart! 

   


 


Nu till något helt annat. Robin är i nere i garaget jag hör hur han slamrar och mekar. Han fick ju sin nya koppling i fredags. Så han håller ju på med koppöingsbyte nu så vi kan åka nästa helg i Färila.

Jag tror att det skulle vara sjukt kul att få åka upp dit. Jag hoppas att han får ihop bilen. Men det tror jag att han får för han är så jäkla duktig på det han gör.


Nu ska jag hoppa ner till honom och titta hur det går!


Ha det bra

/Erika  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards