Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Erika Berglund - 27 juli 2011 21:34

Jaha som ni vet så blev det ju ett snöpligt slut på våran racesäsong. Eftersom att lådan gick åt skogen när vi var i Färila för två veckor sen. Robin har hittat en ny låda och det fans bara en sådan i hela sverige och inte en ända på hela ebay.. Lådan som han ska i coran är iaf en automat. Just nu kommer jag inte ihåg vad den satt i för bil ifrån början. Men han ska iaf bygga om bilen. För han säger att tills nästa år så ska han/ vi sattsa helt och fullt ut på dragracingen. Och det värmer i hela mitt hjärta. 


Så som det ser ut nu så är det säsongen 2011 över för oss! Men om det är så är inte helt säkert. Men bara så att ni vet så kommer vi tillbaka och är äunna mera taggade tills nästa år! 


Puss på er nu alla mina dragracing vänner! 


/ Erika - Team CowHill Dragracing

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards