Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Erika Berglund - 1 februari 2012 20:12

Jaha då har jag gjort 4 gympass och jag känner den härliga känsslan av träninigsvärk i hela kroppen har haft de i snart 1 vecka... Idag kärde jag 15 minuter crosstrainger och 45 minuters ben mage och rygg... Imorn så blir det att vila ska liksom till sjukgymnasten och kolla upp min axel.. Så jag hoppas att det bara är köra igen på fredag! 





Jag har kommit på hur skönt det är träna. Hoppas att den tränings vilja håller i sig ett tag fram över nu. Så att jag ser något resultat om några veckor... Haha inte för att jag tränar för att jag ska bli smal eller. Jag tränar för att stärka kroppen..


Nu ska jag äta kvälls mat!


Trevlig onsdag alla!


/ Erika  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards