Alla inlägg den 4 september 2011

Av Erika Berglund - 4 september 2011 11:01

Jippi eller vad säger man.. Jo ja är hemma ifrån jobbet, jag gick hem tidigare igår. Feber och hoaslont. Idag är lite bättre men då har den där hostan också kommit.. 

Men de känns inge bra att vara hemma. Men man kan ju inte rå för att man blir sjuk. Är jag bättre imorn så går och blir det att jobba eftermidag. 

 



Att bo i hus kan ju innebära allt möjligt. Iförr går fick vi köpa en "ny" panna eftersom att den vi har liksom inte funkar. Men de känns ju bättre att det vart nu och inte i vinter när det är 30 grader kallt ute.. Nej nu ska jag ta och försöka att bli friskare. Ni får han en bra söndag alla. 


/Erika




Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards