Alla inlägg den 13 september 2011

Av Erika Berglund - 13 september 2011 14:56

Jaha nu är snart den här ledigheten till ända igen och 7 dagars arbete är på ingång. Ska ju även ta hand om mammas 2 hundar eftersom att dom ska åka till Grekland på fredagmorgon så jag kommer att bo ute i Koberga i några dagar. Men de kommer att gå bra hoppas jag. 


Jag har hittat något som jag tycker är riktigt kul de är att ta kort jag tänkte visa er lite bider som jag har tagit. Jag har även lagt upp dom på Facebook också men jag lägga dom här också. Så håll till godo. 


         


Jag vill gärna att ni säger vad ni tycker om bilderna och säga vad jag ska tänka på när jag tar bilder! jag vill lära mig att ta bra bilder..  


Ha en bra dag nu


/ Erika 

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards