Alla inlägg den 7 september 2011

Av Erika Berglund - 7 september 2011 14:35

Idag känns det lite bättre, trots regn och rusk hela förmiddan. Men det gjorde inget för jag valde att titta på en bra film och bara ta det lugnt en stund. 




Dagen film tips. Eller ja de var iaf den här jag tittade på. Helt klart se värd.  


Igår när jag kom hem ifrån jobbet så hade Robin fixat till skorstensmuren i tv rummet. Så bara de har härdat så ska de målas där.

Längatar ganska mkt nu till helgen. Vi ska köpa möbler då! Det ska bli så jäkla skönt när det  blir helt klart här.


Nej nu ska vänta in Robin som kommer hem ifrån jobbet om en liten stund.

Ha en fortsatt bar dag alla!


/Erika   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards