Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Erika Berglund - 17 januari 2012 14:43

Idag är det tisdag om in redan har koll på det. Och de är min andra "semesterdag" jag vet inte riktigt hur jag känner tror att rastlösheten redna har slagit till.


Jag vet inte riktigt vad jag ska syselsätta mig med. Ska jag börja träna igen. Jag vet inte. Ska gymma då eller vad ska jag göra?? Jag vet att träna i grupp och sånnt det är inte min grej alls.. 

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag känner mig inte så peppad till att göra nått just nu. Men de är inte kul att gå omkring heller att ont kroppen. Är ju typ helt slut i ryggen och ena axeln just nu. 


Men jag får väl fundera ett tag till... 


Aja ha en fortsatt bra dag alla!


/ Erika

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards