Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Erika Berglund - 29 januari 2012 16:34

Jaha idag är det söndag och helgen börjar lidamot sitt slut.. Men inte för oss eftersom att Robin jobbade i natt så får han vara ledig imorgon. Det känns skönt för då blir lite gjort här hemma. Just nu ligger han och vilar... Vi ska väl snart ta och glida in till stan för köpa lite mat! Jag tror att de blir pizza..  


Ifredags var det då dax jag började träna och det känndes helt underbart. Jag har haft träningsvärk hela tiden.. Och imorgon är det dax igen.. Hoppas att jag får mera träningsvärk..





Nu ska jag fortsätta att inte göra så mkt eller jo jag peta lite mera på min nya leksak som jag var och hämtade ifredags...




Ha en trevlig söndag alla!


/ Erika      

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards