Alla inlägg under januari 2012

Av Erika Berglund - 11 januari 2012 11:20

Hm  jag kom och tänka på att det redan har gått 4 veckor sendan vi förlorade våran lilla ängel. Tänk vad tiden går fort. Det är dag jag helst vill glömma. Men det sitter som jutet i mitt bakhuvud hela tiden. 

Alltså ni som inte vet. För en månades fick jag missfall! Jag hade precis gått in i vecka 14 då det hända. Det kanske låter jätte fånigt men för oss var det inget missfall vilket som helst utan att det vårat första barn som dog. 

På sätt och vis var det väl bra att de hände i vecka 14 och inte längre fram så att jag hade fått föda fram ett dött eller ett sjukt barn som bara skulle få leva en kort stund. 

Det var en ganska jobbig tid där omkring jul eftersom att de var så pass nytt.. Men nu har vi bestömmt oss för att gå vidare och försöka igen... 










För mig kommer den lilla som aldrig fick se dagen ljus vara en ängel och hoppas att vi någon gånger kommer att ses igen!


/Erika    

Av Erika Berglund - 10 januari 2012 15:46

Ojdå första inlägget för i år. 


Nu är det bara 5 skift kvar att jobba innan jag blir arbetsbefriad (semseter) i 3 månader. Har 5 st eftermiddgar kva att göra innan jag lämnar in kläder och kort på söndag kväll...



En helt annan sak är det någon som vet vart jag få tag på denna söta lilla figur??






Eller måste jag min fin och en av dom allra bästa vänner om att kolla efter honom i USA när hon och en annan kompis åker dit...


Neej nu ska jag dricka kaffe med Robin!


Ha en bra tisdag!


/ Erika   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards