Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Erika Berglund - 14 maj 2010 10:22

Vad skönt att allt är som det ska igen! Efter lite trassel nu ett par dagar så är jag och Robin åter bästa vänner igen. Som innnan så älskar jag honom ortoligt mycket!  


Igår när jag jobbade så var Robin med racebilen uppe i folketspark, han ställde ut den där. Han fick en massa berömm av massa olika folk. Och det behövde han, jag sa det till honom att han behövde höra ifrån andra människor också, att han är duktig. Och inte bara ifrån mig hela tiden.  


Nu är det nära också. På söndag så är det första test´N tune i söderhamn!    Han är så hilma taggad för att få åka i väg dit. Hoppas bara att det blir bra väder men det blir de väl inte.


Men först av allt så är det marknad här i stan i helgen, men jag jobbar ju eftermiddag. Jag ska iaf försöka att dra med mig Robin en sväng över stan iaf för kolla på att skit som brukar finnas och jag hoppas att det finns solglasögon  för jag behöver nya sånna.


Nehe nu har jag skrivit en massa strunt bara!

Jag ska ta och fixa lite för snart så är det dax att jobba men de är några timmar kvar iaf.


Hoppas att alla får en bra fredag!

Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards