Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Erika Berglund - 20 maj 2010 11:16

Idag så lyckades jag sov så lite för länge igen! Jag vaknade 09.40 Men men jag är ju ledig så varför inte sova ut för?? haha!   

Jag har iaf hunnit med det som ska göras. Jag skulle plocka ur Audin för den ska Robin köra på skroten idag.


Sen ska jag åka ut mot långhyttan för att vi ska ha "lagfest" vi ska iaf vara vid en sjö som heter långsjön. Där ska dom som vill fiska. Jag ska bara åka ut och vara lite social! Kankse man lär känns resten av laget som man inte har haft så mkt att göra med än så länge... Bara sagt hej och hejdå.


Igår så körde vi hem husvagnen till mamma och pappa. Jag ska försöka att göra rent den så mycket som det går i helgen. För det är ju bara en vecka tills vi ska åka till Orsa igen! ÅÅh vad jag längtar tills vi kommer dit!   



Nehe det får väl räcka för mig idag!


Hoppas att alla får en underbar Torsdag! i   !


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards