Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Erika Berglund - 15 maj 2010 09:55

Jaha nu är det väl iaf ett riktigt vår tecken här! Det är marknad i stan! Och jag jobbar eftermiddag.


Men mamma skulle komma in med hundarna så ska vi gå lite med dom på stan. Jag ska kolla om det finns några fina solglasögon. Sen äre bara att åka och jobba igen. Idag är pizzalördag också ska äta pizza på jobbet! Det är mumma det!   


Igår så gick det jätte bra på jobbet jag trädde maskinen helt själv utan att det var någon som sa något eller tittade på! Hehe dom blev till och med förvånade över att det gick så pass fort för mig att trä maskinen...   


Hoppas att vädret håller i sig nu. Det har ju regnat i nästan 3 dagar men nu så är det fint väder igen! Och jag hoppas att det är jätte fint imon också när Robin åker till Söderhamn!   


Nu sk jag ska göra mig klar för att gå på marknaden!


Ha en bra lördag!

Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards