Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Erika Berglund - 21 maj 2010 11:42

Jaha idag är det fredag... Det innebär att jag är ledig i tre dagar till.. Och att jag får vara ledig ihop med Robin under helgen är helt underbart!   


Idag så ska vi köra i väg Audin till biltemonteringen i Avesta. Och sen ska vi ta de lugnt hoppas jag. Vi ska äta Tacos ikväll och bara mysa ikväll för det behöver vi. Imon ska vi ta i tur med Husvagen och städa ur den och fixa så att den är städad och mysig så att man jan  sova i den igen nästa helg..


Igår så var jag ju upp till Långsjön på "lagfest" fast det var jätte dålig uppslutning vi var typ 8 st först sen kom det 3 st till. Men inte sjutton var det någon som en fick under den tiden jag var där. Och jag var ju där i mellan 15-20.  Men men det var trevlig iaf!   



Nehe nu ska jag ta och klä på mig sitter fortfarande här i min pjamas.. Men men nu ska jag ta rycka upp mig och fixa lite lunch för snart kommer ju Robin hem!


Ha en bra fredag alla!


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards