Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Erika Berglund - 17 maj 2010 19:37

Jaa, både ledighet och första cup tävlingen.. Det är inte alls långt kvar nu! Först ska jag bara jobba två nätter sen är jag ledig igen! Och sen så ska jag jobba 4 skift sen sen är jag ledig igen för då är det tävling!   


Imon ska jag köra mormor till falun så hon är där till halv 9 imon. Så jag åker hem till mamma innan mormor kommer. Hm jag kommer att vara jätte trött men det går! Jag kunde ju köra mamma fram och tillbaka till Avesta för någon vecka sen.


Idag har jag inte gjort så mkt det har ju varit ett underbart väder ute.    Robin var hemma ifrån jobbet idag så vi satt ute och drack kaffe och tittade på när katterna lekte.


Så det har inte hänt så mkt.


Ha en bra måndag!

Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards