Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Erika Berglund - 16 maj 2010 19:52

Ja nu är han på väg efter att ha varit på Test`N Tune i Söderhamn! (Sorry att jag tjatar om det) Dom fick vänta ett tag innan dom kunde börja att köra eftersom att det regnade på morgonen.

Jag vet inte hur många repor om körde men hans bästa tid idag var iaf 8,02 Sek på 201 meter. Det var inget vidare feste i banan. Men nu är det iaf av klarat...

Nu är det bara att ladda om igen för om 2 veckor så börjar det på allvar med första Cup tävlingen!   


Nu kommer jag att skriva väldigt mycket i bloggen om hur det går med allt tävlande eftersom att det är racesäsong igen nu!   




 


Så här såg det ut när vi hade första uppstarten nu i vår!


Nu ska jag kolla på Hockey VM! Hejja Sverige!!!


Pusshej  

Av Erika Berglund - 16 maj 2010 12:42

Hm, snart dags att åka i väg till jobbet!

Igår gick vi en sväng på marknaden och jag hittade ett par nya solglasögon det var det som jag var ute efter... Annars så är det ju mest en massa skit på den där marknaden nu mera.


Robin var så nervös igår så han visste inte vart han skulle ta vägen. Men nu är han iaf i Söderhamn och ska test köra bilen. När jag pratad med honom för en timmes sen så hade de nyss börjat att regna igen men jag hoppas att det iaf torkar upp så att får köra någon sväng idag iaf! Annars så blir det premiär åkning om två veckor när MSDR-2010 kör igång igen!


Så här ser iaf Team Cowhill Racings bil ut 2010!   


 


Ha en bra Söndag alla!


Pusshej!   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards