Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Erika Berglund - 7 juni 2010 10:30

Jaha äntligen så var förmiddagshelgen avklarad. Och nu så är de bara 2 skift kvar sen är jag ledig tills på onsdag nästa vecka.   

Jag har iaf trifts jätte bra ute i långshttan på Lian. Och de är så skönt att man får sommarjobba där också. Jag hoppas att man är en av dom 31 st som blir kvar efter sommaren... 


I helgen som var så hände de inte mkt, jag jobbade förmiddag. Sen så har jag inte gjort så mkt mer. Bara myst med Robin. Ja igår så var vi en sväng till Lycka efter jobbet. Vi skulle hämta Mathias och Malins Mercedes buss. Robin ska laga bromsarna på den... 

Jag hann inte hem annras så skulle jag ha gjort min förtsa träning i korplaget igår. Men de får bli på nu nästa söndag ist...   


Nu ska jag bara ta de lugnt en stund till för sen ska jag ta och fixa lite innan jag ska till jobbet...


Ha en bra måndag nu alla


Pusshej!   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards