Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Erika Berglund - 18 juni 2010 11:33

Halloj!

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva regelbundet nu ett tag. Men det är ju meningen att det ska hända saker också...   


Men iaf så är det inte långkvar tills det är dags att åka till Orsa igen! På torsdag så ger vi oss av och kommer inte hem förens på söndag nästa vecka. Vi blir alltså borta i 4 dagar!

Jag hoppas att vädert håller i sig och att det blir mycket soool!


Idag blir de inte många knop gjorde här hemma jag snart åka och jobba efetrmiddag. Så jag är inte hemma förens vid 23 tiden ikväll... Men men de känns ju lite roligare nu när man vet att nu får man fullt betalt för att åka ut till Långshyttan... 


Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Racebilen är ju klar att bara lasta upp på fiaten och åka. Det kankse skulle kunna hända att Robin ska mappa bilen imon om de är bra väder... Han är ju sugen på att åka en 10 sekunders repa nu under midsommar...   


Nej nu ska jag ta och laga lite mat!


Ha en bra fredag alla!


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards