Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Erika Berglund - 21 juni 2010 15:34

Nu är det snart dags för årets n av dom roligaste tävlingarna... Midsummer festival i Orsa igen!   


Jag hoppas att vädret till låter så att det blir jätte mycket att köra.


Det är så skönt att jag vi går av på Onsdagmorgon så att man är ledig hela helgen! För det hade varit jobbigt att behöva ta ledigit under midsommar...


Jag längtar tills på Torsdag!



 

**************************************************
*****************************************


Ikväll så ska jag spela match igen. Nice de ska bli sen äre bara hem och göra sig klar för att åka och jobba natt. Det är ju bara 2 nätter kvar sen man ju ledig!  


Nu ska jag ta och äta lite mat!


Ha en bra måndag alla!


Pusshej  

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards