Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Erika Berglund - 11 juni 2010 18:26

Jaha då var det fredag då. Idag så skulle jag ju ha blivit långledig igentligen men jag vart ju ledig redan i tisdagskväll...

Hm man är ledig över helgen och man är fest sugen men inte är det fest någonstan... Iaf inte vad jag vet.


Igår så fick jag mina examensbetyg så nu är jag fördig processtekniker! Det var en jätte trevlig kväll igår vi samlades alla vid skolan strax föres kl 16 igår. Sen gick vi in och fick skumpa av Thomas och pratade lite. Sen så gick vi till Holmen och drack lite och umgicks innan vi skulle träffas på Kingen och äta! Där var de jätte god mat. Vi satt sen och pratade tills dom stängde eller jag och Per-Arne åkte hem srax före kl 23. Och dom skulle stänga då. Eller så länge dom hade gäster.

Men de vra iaf en minnesvärd kväll igår. Kommer att sakna alla som man under 1½ års tid har haft väldigt roligt med och nu är det liksom bara slut. Men jag hoppas att vi kommer att ha en massa återträffar! 


Hm ikväll då. Jo vi ska en sväng till långshyttan sen ska vi väl hem och ta de lugnt.

Imon och på söndag ska jag ta hand om mammas två vildbusar till Hundar!

Sen ska jag väl bara vara.Och njuta av ledigheten...   


Nu ska jag vänta på att maten ska bli klar!


Ha en bra fredag nu!

Pusshej!   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards