Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Erika Berglund - 30 juni 2010 10:24

Jaha men då var det vanlig varag igen då. Var tillbaka på jobbet i måndags morse. Gick helt okej. Det börjar att gå framåt där iaf, men det är en del saker som är kvar att lära. Iaf när det gäller att köra det är jätte mycket som man ska tänka på.  men men...


Vi var ju iaf i Orsa under helgen. Även där så rullar det på. 5 ggr så körde Robin under 11 sekunder. Han person bästa ligger nu på 10.85 på 402 meter. Det känns riktigt bra. Och faktisgt så hade vi ett väldigt bra väder för att de skulle vara midsommar upp i orsa. Det regnade bara på fredageftermiddag och kväll. Ja det kommer en liten skvät regn på lördagen men de var inget som dom bröt tävligen för...


Foto: Olle Birgersson 


Bilen är hel och de är bara att ladda om inför kommde helg som är i Söderhamn. 

Jag ska jobba eftermiddag idag och imon sen åker vi på fredag ska bli skönt att vara ledig två nätter av tre... Öven om jag förlorar pengar. Men vad gör man inte för att få göra det man lever för. Nämligen dragracing!   


Nu ska jag åter gå till att titta på film med Robin.

Ha en bra Onsdag..



Pusshej   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards