Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Erika Berglund - 20 juni 2010 12:08

Jaha då ska man snart i väg och göra sista eftermiddagen då! Har ju eftermiddags helg! jippi! Eller inte... Jo då det går bra! Nu tjänar jag ju pengar på riktigt igen!   


Igår efter jobbet så åkte jag upp Fia. Där Robin, Laila, Benita, Jessica och Sebban och Fia (så klart) väntade. Det var dags för det första racet igen. Det gick så där lagom bra. Men om vi ska ha ett till race så hoppas jag att folk inte stressar upp så ända in i h-vete. Det gick ju bra till slut.

Det an inte bli jätte första gången när det är ett nytt gäng som inte känner varann så där jätte bra sen innan som ska arrangera det hela...

Men det gick ju bra iaf!   


Nehe nu ska jag ta och klä på mig lite sitter fortfarande i min pjamas. hihi. Jag måste ju ta och göra en mat låda också...


Hoppas att alla får en bra Söndag nu!


Pusshej   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards