Alla inlägg under maj 2010

Av Erika Berglund - 12 maj 2010 15:46

Just nu så känna allt bara ruttet och allt suger!! 


Kan det inte bli sommar på riktigt nu så att man kan få tillbaka det där glada humöret som man har när man är på tävlingarna och allt bara är så närvöst och pirrrigt! Så vill jag känna nu!


/ Erika

Av Erika Berglund - 10 maj 2010 16:21

Hm det var länge sen det vart så mkt för mkt om ni förstår vad jag menar!    


Helgen har iaf vart okej iaf till en början. Senare framåt natten mogonen så kommer jag inte ihåg så mkt längre. Jag sov iaf till 19 igår kväll. Och vid kl 22 så var jag hyfsat på bena igen. Jag kan ju säga att det är rätt så skönt att vara ledig nu! Och att jag inte behöver jobba imon heller. På onsdag så börjar jag igen.


Nu har jag kollat upp lite datum till Racen jag vet inte hur mkt jag kan vara med år. För de var någon som sa att sommarjobbarna inte fick vara ledig alls.  Och då känns det ju jävligt roligt att man inte får vara ledig.    Men jag ska ta och prata med våran förman om han vet vad som gäller för oss sommarjobbre...


Bilen är iaf mappad nu och de är hård körning i garaget.    På torsdag så ska han ställa ut bilen i hedemora folketspark. Och på söndag så är det Test´n Tune i Söderhamn, men då jobbar jag så jag blir inte med. Då är det ju bara två helger kvar tills första tävlingen. Då får jag iaf vara ledig eftersom att jag har praktik fram tills den 10 juni och sen börjar jag att jobba....


Nehe nu ska jag ta de lugnt igen. Ha det bra alla glada.

Trevlig måndag!


Pusshej  

Av Erika Berglund - 6 maj 2010 18:28

...Bara en natt kvar! Det ska bli så jävla skönt att vara ledig nu!

Jag har inte längtat så mkt efter ledigheten som jag gör nu!   


Det var väl bara det jag ville säga!


Ha en bra kväll!


Pusshej  

Av Erika Berglund - 4 maj 2010 11:14

Sorry att jag har haft ett litet uppehåll. Men det har inte hänt så mkt som var värt att skriva om...


Jaha racebilen är mappad och fronten har vi fått tilbaka. Bilen är så sjukt snygg måste jag bara säga! Ett stort tack till dig Fredrik Jakola som har lackat bilen!


Hm jag var i väg till vårdcentralen i går ich kollade min fot. Jag fick en röntgen tid och åkte dit. Vid 16.30 tiden igår så ringde min läkare och sa att dom har skrivit en preliminär rapport om mina röntgen bilen! Det är bra är att det inte var något som var brutet i foten, men hon sa att jag kunde ha en systa i foten! Jag hoppas att det inte är något allvarligt! Men jag vill att det ska sluta att göra ont hela tiden!


Jo just ja i fredags så var det sista april men eftersom att jag jobbade förmiddag hela helgen så var jag nykter och städad hela kvällen. Vi var hem till Emelie och Emil och åt jätte god mat och pratade en hel massa. När klckan var 21.30 så åkte vi ut till fäggeby och kolade på fyrverkerier. Sen så åkte vi hem och jag gick och la mig för att jag skulle ju gå upp till 5 på lördagsmorgonen.


Jaha nehe nu så har jag skrivit lite! Jag ska försöka att skriva snart igen!   


Neej nu ska jag ta och fixa lite mat innan jag ska åka och jobba igen! Ha det jätte bra!


Pusshej   

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards