Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Erika Berglund - 3 mars 2010 16:45

Det känns som att detta blir det riktiga bolgg inlägget på den här bloggen.


Idag har jag iaf varit på jobbet och lärt mig en massa nya saker och jag tycker att det är väldigt kul...   Jag trivs jätte bra med lagkompisarna alla är jätte snälla..

Känner mig väldigt törtt och sliten just nu. Jag gick ju upp kl 4.30 imorse men jag hade då inte sovit mer än ett par timmar bara det är svårt att ställa om ifrån ledig till att börja jobba igen. men men



Idag är det 3 dagen då jag inte är kolhyderrater jag har alltså börjat med kuren LCHF. Hoppas att det ger rerultat. Och det verkar ju som att det löser sig med gymkort ifrån jobbet.   


Jag är så less på den här kommunen nu!    För idag så var det 3 gången på 3 dar som jag sunrrade hemma här på vägen. Och idag fastnade jag i snövall så jag fick lov att få hjälp att komma loss. Men det gick bra med mig och med bilen. Men Robin ska kolla om pappa har andra vinterdäck hemma ikväll när han åker ut till dom för att hålla på med Corsan.


På corsa fronten så rullar det på. skuff och dörrar på lackering nu och restan av skalet ska in på lack så snart som möjligt. Innan det kan göras så måste Han plocka ur motorn och plocka ur rutorna och lite sånt små fix. Men det är på god väg iaf!


Nehe nu ska jag ta och njuta i soffan restan av kvällen innan det är dags att gå och sova. Ska ju jobba förmiddag igen imorrn och då är det underhållsstop! Ingen höjdare men det måste ju göras...


Nej men ha en fortsatt trevlig kväll!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards