Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Erika Berglund - 22 mars 2010 20:00

Imorse så gick jag av för ledighet i 4 dagar. Och under dom dagarna så ska jag försöka att hinna med en hel del... Umgås med underbara vänner hade jag tänkt!   Och sätta upp lite vårgardiner... Och försöa att få det lite vår mysig det är påsk nästa helg. Men inte syns det att det närmar det sig april då! Neej för det kom ju en massa äklig snö igår....   

Men idag så var det ju plus grader ute och lite av dessa 2 decimeter, har börjat att smält.


Jag känner att det rullar på med LCHF. Och midjemåttet har krympt en heldel.. Och det känns bra så kommer att forsätta ett bra tag till med detta för att jag känner att det går så bra.   Jag känner mig väldigt stolt över mig själv att det går så pass bra som det har gjort hittills... Men som sagt jag kommer att fortsätta.   


Nej nu blir det soffläge ett tag innan det är dags att sova igen!


Pusshej!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards