Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Erika Berglund - 25 mars 2010 08:32

Jag hittade ett enkelt recept på våfflor som man kan äta när man kör LCHF- kuren!   


  • 2 Ägg
  • 3/4 dl grädde
  • 1/4 dl smält smör
  • 1 dl kokosflingor

Detta enkla recept kommer ifrån

http://ladydahmer.blogg.se/lchf/index.html


En jätte fin blogg med med LCHF recept!   

Av Erika Berglund - 25 mars 2010 08:10

Idag så måste jag ta och fixa här hemma. Men först så kommer mamma hit och hämtar mig så ska vi åka till Avesta för jag ska kolla på franzens (?) Så ska jag få in en sväng på ÖB också måste ha en strykbräda för det som vi ha är typ till för dockor. Och de är lite små jobbigt att hålla å styka gradiner på det när gardinerna är så pass mkt större än brädan. 


Så idag blir skärpning av det hela. För imorrn så jobbar jag.

Idag ska jag och Sara även fixa gymkort.   


Idag är det ju även Våffeldagen så vi hade väl tänkt att äta det så jag måste kolla om det finns LCHF- våfflor. Annars så vet jag inte hur det blir. Jag måste ta och vara mera noga nu. För det har slarvats en del nu på slutet. Jag vill inte gå upp igen nu när jag har lyckats så pass bra som jag har gjort.


Men ha en bra Torsdag


Pusshej  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards