Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Erika Berglund - 28 mars 2010 14:54

Sorry att det har blivit ett litet uppehåll men ajg har jobbat nu i helgen och så har varit så himla trött. Så jag har bara inte orkat att sitta vid datorn. Men nu så får man lite energi när man har gjort sista skiftet denna helg och bara har 4 kvar tills man är ledig igen!   


På jobbet så rullar det på som vanligt det ända som är lite små tråkigt är att jag inte får eller kan lära mig att köra eftersom att dom hela tiden fylttar på en ut av grabbarna till en annan maskin. Men jag hade tänkt att jag skulle prata imorrn med förmännen och säga till att jag vill lära mig maskinen helt nu annars så vill jag byta maskin. För jag har snart varit i sax256 i 10 veckor. Jag har fått en massa smek namn på jobbet också. Agda och Hullda är två ut av dom. Jag undrar hue många namn jag kommer att få innan sommeren är slut!?   



På racebilen så går det också framåt. Den står ute hos mamma och pappa igen efter att den har kommit hem ifrån lackering! Och nu sitter det till och med en framruta i! Jag tycker att Robin är så pass duktig när han håller på. Denna säsongen 2010 kommer att bli riktigt kul tror jag. En annan kul grej är att Robin upptäckte att han hade kört dragracing i 5 år. Det upptäckte han nu i veckan som var. Så det passade ju bra när han och hela team Cowhill vann gatbil index D förra året!   



Jaha nehe nu har jag uppdaterat lite det har ju inte hänt så mkt med tanke på att jag har jobbat då! Men jag ska försöka att skärpa mig nu.


Nu blire det att betala min räkningar och sen slöa i soffan eller sängen tills Robin kommer hem ifrån garaget!


Pusshej  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards