Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Erika Berglund - 8 mars 2010 13:15

Jaha ja idag är det måndag och jag måste komma igång igen efter helgen... Jag fuskade lite i lördags då det vart lite öl dricka.   


Men jag körde på somvanligt igår när det vart tornfisksallad. Och idag så blir det Baconinlindad fläskfile som är fylld med fetaost. Och grillade parikor... Till det så blir det en grönsallad med rädisor om det finns. Annrs så hittar jag på något annat. 


Igår så rullade det på som bara den på jobbet. Jag vet inte hur många ton vi körde ut. Men totlat så körde vi ut 10 listor. Det kan ha blvit om kring 40-45 ton på 8 timmar. Det var helt klockrent efter fredag och lördags skiften som bara kronglade hela tiden och vi körde ut totalt på 2 skit 4 band. Det är inte bra! Så man kan ju alltid hoppas att chferna vart hyfsat nöjda idag när dom kom till jobbet.


Nehe nu ska jag ta och dricka kaffe sen blir det att åka och handla.    


Puss på er och ha en fortsatt trevlig måndag.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad jök som älskar doften av bränt gummi... Speciellt när det kommer ifrn våran lilla opel... :)

Men denna blogg kommer inte bara att handla om vad som händer med bilen utan ut om allt som händer i min vardag!(Glömm inte att jag har DYSLXI)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Favoriter

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards